Pagina's

zondag 16 maart 2014

CYB


Deze week was het drie jaar geleden dat deze fantastische man in ons leven kwam. Ik weet het, we zijn allebei elke dag verliefder op deze hartendief. Zijn verjaardag vieren was fijn. Wat is het onbeschrijfelijk leuk om mama te zijn van deze lieve ondeugende boef, die grapjes maakt, liedjes verzint en me onverwachts bespringt om een knuffeltje te geven. 
Dat jongetje had woensdagmiddag voor het eerst een minikinderfeestje met twee vriendjes. De mannetjes vierden samen zijn verjaardag met tompouce, heel veel (buiten)spelen en poffertjes. Op z'n 'motor' (=loopfiets, maar owee diegene die het fiets durft te noemen) kwam hij die middag naar me toe en zei 'mama ik ben blij'. Ik smolt. 

Fijne week allemaal!

Kijk voor meer blessings bij Anki van Zilverblauw! Superblog en zij begon met tellen van de mooie dingen in het leven. 

1 opmerking: