Pagina's

donderdag 16 februari 2012

klein en groot



Ik las vandaag het blog van Dosfamily en ze had zo de spijker op z'n kop! M'n blog zet me aan het fotograferen. Deze foto's had ik gister niet gemaakt als ik geen blog had gehad. De foto's zetten me vervolgens aan het bloggen. Et voila, in allebei heb ik veel plezier. En ik weet zeker dat ik hier straks zo blij mee ben. Ik houd namelijk enorm van herinneringen laat staan als ze ook nog geillustreerd zijn met foto's. Dus als ik over vijftien jaar met m'n old school iPadje aan de keukentafel zit, te scrollen door dit blogje, met tegenover me een puber die kwaad op me is omdat hij vindt dat om 24:00 thuis zijn op vrijdagavond achterlijk vroeg is... ;)

1 opmerking:

  1. Ik herken het volledig Kit! Ook ik maak foto's voor mijn blog en blog weer over mijn foto's. Voor mezelf, voor later, voor de herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen