Pagina's

zondag 8 april 2012

count your blessings



Deze week heb ik heerlijk gegeten. Elke week eet ik wel lekker eigenlijk. Ik hou van eten. Maar deze week twee keer een kodak-bord-momentje. Ten eerste dé risotto. Ryan maakt de alllerrrlekkerste risotto van de hele wereld. Iedere keer is het weer anders. Want er is geen recept. En elke keer lijkt het nòg lekkerder dan de laatste keer. Zo ook deze keer. We aten een tomaten salsa, risotto met onder andere courgette en daarnaast nog kipfilet.
Als tweede is Samurai Sushi geopend in een dorpje verderop. Die moest uitgetest uiteraard. En oeehhhhh wat was het lekker. De Thai ernaast heeft een geduchte concurrent!

Smakelijk Pasen allemaal!

Meer countyourblessings? Kijk bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen.

4 opmerkingen:

  1. Is dat dorp verderop het dorp waar ik sindskort woon?Ik heb de sushibar gezien,maar die is dus ook goed? Dat wordt sushi eten na de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @joons: dat is zeker dat dorp waar u zich gevestigd heeft! Deze eerste keer was de sushi heerlijk! Dus kom maar door met miniyou! Dan kunnen we lekker pimpelen, witte wijntjes en sushi op jouwne of mijne terras:)
    @knoopjes en Lemonstale: het was inderdaad yummmmie:)

    BeantwoordenVerwijderen