Pagina's

zondag 20 mei 2012

cyb


Wooow de tijd vliegt. Ik kan niet kiezen dus hier een overload aan foto's van afgelopen week. Ik ging shoppen met m'n Morrisonnetje. We gingen op de fiets want yess, wel fris maar verder een mooie dag. Ik vind het heerlijk om samen op pad te gaan. Bij voorkeur op de fiets. We scoorden een paar gympies in de stad. Ik zeg als je dan toch gaat leren lopen, dan in style;)
Donderdag hemeltjelief dag! Morrisons tweede keer. Hahaha, 1 jarige rot in het festivalvak. Wat heeft me trouwens bezield om vorig jaar met een nauwelijks twee maanden oud gastje naar een festival te gaan... Het enige dat me goed bijstaat is dat ik toen dacht 'als het niks is of niet gaat, kunnen we zo te voet weer naar huis'. Maar het was wat! We bleven en hoe. Dit jaar dus in de herhaling.
Morrison kookte samen met z'n grootste fans. Wat superlief is het om te zien hoe gek die twee op hun neefje zijn! Ik smelt keer op keer weg.
Dan hadden we nog de kwestie koffers. Werkelijk waar met gepaste gène, hier ben ik al weeeken druk mee. Alsof ik niks beters te doen heb. Ik heb namelijk nog nooit een koffer gehad, nog nooit met koffer op reis geweest. Hoe groot, welk materiaal en wat mot dat kosten. Ik heb er een studie naar verricht. Maar vanmiddag was het dan zover: ik heb er een gekocht! En gelukje, ze hadden een witte! Dacht dat 'mijn' model niet in wit te krijgen was:) My first suitcase! Op naar Barcelona!!!!



Fijne week voor iedereen!

Lees meer Count Your Blessings! Kijk bij Anki van Zilverblauw!!


1 opmerking: