Pagina's

zondag 10 juni 2012

cyb



Deze week werd ik blij van lunchen met de ladies. Miss Koos had haar tuinsetje uit gezet en ons onwijs verwend met een lunch in de zon. De beste oppepper midden op de werkdag.
M'n Sadeetje wordt zo groot! Ik ben trots op haar! Eerste weekje basisschool doorstaan!
Met de mannen ging ik kijken bij Eye. Indrukwekkend, erg mooi. Alleen over het terrasje heeft de architect niet goed nagedacht. Het ene na het andere volle en lege glas schoof de wind van de tafels.
Op vrijdagnacht kreeg ons poepeloentje een koortsaanval. tE zielig. Het zal wel een naijl zijn van de inentingen. De laatste voorlopig, gelukkig. Onze stoere vent was de volgende dag weer het mannetje. En totally in control. Van onder andere alle afstandsbedieningen.
Vandaag had ik inene het lef. Youtube opleiding van 3'42" en de schaar erin. Morri's matje in m'n hand...

Fijne week allemaal!

Meer count your blessings? Lees bij Anki van Zilverblauw!! Zij begon met tellen.  




4 opmerkingen:

  1. Power to the thuiskapper! Wij doen dat ook nog altijd. Dat wordt dus lachen als meneer morgen met scheve pony op de schoolfoto moet...;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, ja dit was alleen nog maar de achterkant. De voorkant heb ik mij nog niet aan gewaagd.

      Verwijderen
  2. Hahahahaa, "opleiding van 3.42", daar moest ik nu zo mee lachen!!!

    BeantwoordenVerwijderen