Pagina's

zondag 3 juni 2012

cyb

    
    




Deze week werd ik blij van vakantie vieren thuis. We deden heel veel leuke dingen; buiten zwemmen, tekenen, naar de kinderboerderij, naar het strandje bij Pllek en we vierden Sadeetjes 4de verjaardag. 

We deden veel nuttige dingen, zoals bijvoorbeeld eindelijk de erfpachtakte tekenen bij de notaris. Mag ik u voorstellen aan ons: landgoedeigenaars yeahhh! (oke landgoedpachters, maar dat mag de pret niet drukken:).

Onbewust geinspireerd door de akte en bewust geinspireerd door het mooie weer, begonnen we aan een klus die echt bovenaan mijn verlanglijstje staat: de tuin. Met oerkracht en kreet heeft mijn lief drie twintig-jaar-lang-ongemoeid-hun-gang-kunnen-gaan-met-wortelen bomen eruit gehakt. Ik heb een hele sterke man!
We hebben no budget dus we moeten het doen met alles wat er ooit al in zat. Dus ik puzzel nu met de tegels die we hebben in een plattegrondje.
Kan niet wachten tot ie af is en we relaxed met Morrison van thuis buiten zijn kunnen genieten.

Helaas zit mijn vakantie er na vandaag op. Ik ga dus nog effe diehard vakantievieren vandaag.

Een hele fijne week voor iedereen!

Meer count your blessings lezen? Kijken bij Anki van Zilverblauw!! Zij begon met tellen.






2 opmerkingen:

  1. Ik wil in Morrie zn buikje bijten, met m spelen bij Pllek, je man inhuren als tuinman, jou helpen met brainstormen voor je tuin en samen met jou aan de dikke vette thee met appeltaart. ik mis je! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaaaaa! er is genoeg buikje om in te bijten:) En ik wil van Boris leren ipad-ten en Sientjes lachjes tellen en koffie met chocotaart eten met jou!! ik ga je whazzappen!! xx

      Verwijderen