Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

CYB

Mensen mensen where to begin. It's been a while. Een maand om precies te zijn. Maar niet minder geblesst in die maand. Gauw een update van de fijne zaken in m'n leven.

Te beginnen met mijn oogst. Onze eigen tomaten! En er komen nog steeds rijpe bij. Ze zijn heerlijk maar eerlijk is eerlijk, de tasty toms van de AH zijn lekkerder. Onze eigen kweek komt op een prachtige tweede plaats qua smaak.

Dan m'n mannen uiteraard weer voor de zoveelste keer. Ik raak maar niet op ze uitgekeken. 
De twee kleinste exemplaren hebben het over straat schooien ontdekt. Ik vind het soms zenuwslopend om die twee te bekijken want Morrison is te klein (vind ik) om een kat te kunnen begrijpen. In zijn enthousiasme rent hij er soms achter aan om te spelen. Of hij sleept de voerbak met verse brokjes door de kamer 'hier Jongen, eten!'. Maar meestal gaat het goed en steeds vaker tranentrekkend lief. Zoals die middag op de foto. Of gistervanavond, toen poes plots een lucht nachtzoen kreeg toen het bedtijd was.

Van de laatste foto krijg ik überhaupt al een maand geen genoeg. 

Kijk voor meer count your blessings bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen.





2 opmerkingen: