Pagina's

zondag 25 mei 2014

CYB







Het was me het weekje wel weer. Alsof er peper in de reet van de tijd zit, vliegt het als een raket voorbij.

Aanschouw hier het mooiste bosje bloemen van de wereld. Ik kreeg het deze week. Mijn mannen stelden het speciaal voor mij samen tijdens hun fietstochtje.

Met de zomer in de nek hijgend, ben ik elke seconde dat ik buiten rond mijn huisje vertoef extra blij dat we wonen waar we wonen. Een huis met zelfs twee tuinen. De voortuin is in de basis nu af. Vooral veel tegels en ruimte om te rennen, fietsen, eten aan de grote tafel. De achtertuin is het 5 x 5 jarenplanproject. Tot voor kort verboden terrein voor Morrison: het was een groot kattentoilet voor de hele buurt en een oerwoud van onkruid. Maar goed, nu het onkruid totaal de overhand heeft genomen en er geen plekjes los zand meer zijn die als kattenbak kunnen dienen, blijkt het de mooiste speelplaats allertijden... Morrison kan eindeloos bezig zijn met rondscharrelen, beestjes zoeken, wilde aardbeien plukken, klimmen. Hele verhalen vertelt hij tegen zichzelf. Ik krijg er geen genoeg van om stiekem mee te kijken.

Een paar weken geleden lunchte ik samen met mijn broertje en zusje. Mijn broertje en ik namen een pasta waarvan ons het water in de mond loopt als we er aan terugdenken. Vandaag deed ik poging drie om het na te maken en yess! I nailed it. Vandaag was ie goed! Pasta met chorizo, zongedroogde tomaatjes, aubergine en kappertjes. Zelfs Morrison genoot ervan en daarvoor mag de krant gebeld worden want 'de avondeter' is definitly not his middlename!

En dan nog dit momentje van een gelukkige bankspringer die ik toevallig vastlegde.

Fijne week allemaal!

Kijk voor meer blessings bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met het tellen van de mooie dingen in het leven.








2 opmerkingen: