Pagina's

donderdag 19 februari 2015

fun

De medische molen draait als een gek. En terecht maar tegelijk ook vol verbazing over hoe snel het allemaal kan. Voor ik het weet lig ik in de MRI scan. Of ik muziek wil. Ja hoor. Welke radiozender? Maakt niet uit of nee wacht, doe maar 3FM. Lig ik daar. Amper twee dagen in de wetenschap dat ik iets dan nog onuitspreekbaars mankeer. Ik moet stil blijven liggen in de tunnel terwijl op m'n koptelefoon Cyndi Lauper krijst dat girls just fun willen hebben. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik vond het altijd al een kutplaat.

2 opmerkingen:

  1. Kitstar. Wat een leuk en mooi setje zijn jullie toch. En wat weet die Cyndi ook eigenlijk van lol maken. Nog even en dan ga jij met die kleine cutiepatoetie van je zoveel lachen en fun maken, daar kan die Cyndi een puntje aan zuigen. Kus 😚

    BeantwoordenVerwijderen