Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

feest

Ondertussen ging het leven door. En sta ik erin als een diepe dik gewortelde boom die een orkaan zal doorstaan. En werd mijn kiddo 4 jaar. F*cking vier jaar oud. Het blijft magic, ik ben moeder van deze knapperd. En deze handsome gaat nu naar school. Als een pro. Hoe trots kun je zijn op iemand.Voordat er naar school werd gegaan, moest er flink gevierd worden dat die ouwe de vier aantikte. Van de verantwoorde eco plastic pont, de houten hijskraan tot het cadeau waarmee ik in 1 klap mijn eigen normen van kant maakte, het dekbedovertrek.

Vanaf het eerste moment heb ik mij passioneel gestort op het kinderkamerinterieur. Over alles is nagedacht. Een commode naar mijn smaak kon ik niet vinden dus die maakte ik zelf door een ikea expeditkast te hacken en te combineren met een stamdeelplank. Een helse zoektocht naar die ene unieke Hongaarse afgeragde kledingkast van Van Dijk en Ko, Ingela posters, de maanposter, verzamelde plaatjes en ansichtkaartjes in vintagelijstjes. Het hele aanzien in een klap verpest door... een spidermandekbedovertrek. 

Het gebeurde toen ik hem naar bed bracht een paar weken geleden en ik nog even bij 'm lag om te kletsen. Ik vroeg wat hij graag voor z'n verjaardag wilde. Die ene zin 'ik wil graag een spidermanbed voor cadeautje mama', deed de trick. Ik smolt. Ik kon niet meer anders.

Sinds zijn verjaardag heeft hij zowat alle gasten naar boven getrokken voor een tour naar z'n slaapkamer om iedereen zijn spidermanbed te laten zien <3



1 opmerking:

  1. Wat een lief filmpje! En zoveel heb ik hem nog nooit horen kletsen...:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen