Pagina's

zondag 1 maart 2015

lunch

Wat doe je als je amper twee weken weet dat je kanker hebt en je de volgende dag je eerste chemokuur krijgt? Dan neem je je lief mee uit lunchen. Of beter gezegd L U N C H E N, als Koning en Koningin. Drie gangen, heerlijke wijn.
Wijn wil wel na geheelonthouding gedurende 9 maanden zwangerschap en 3 maanden borstvoeding. Dus laddertje pissed van 3 glazen liep ik die middag de apotheek in om mijn medicijnen op te halen. De apotheeklady kwam met een afgeladen dienblad aankakken bij de balie. Ik schrok me rot en begon spontaan te janken. Reality klap in het dronken gezicht. De apotheekster kreeg knalrode ogen en stopte alles voor me in een tas.





2 opmerkingen:

  1. Och liefje toch....wel lekker al die wijn, maar die medicijnen.....:(( Dat is wel even een dikke vette confrontatie.

    Die lunch nemen ze je iig niet meer af. Ik denk aan je!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kit, als dit allemaal voorbij is, kom ik naar Amsterdam en samen met Jona gaan we ons bezatten, de volgende dag zullen we ook janken, maar dan wel van een kater.
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen