Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Things that make me go mmmmmm week 32


www.winkel43.nl
©PvdB
 

Lachen gieren brullen deze week! Voor de eerste keer . Wat een genot. Een gehaakt vliegtuig is hilarisch volgens zoon. 

Superdeluxe voelde het om op een doordeweekse middag met een vriendinnetje appeltaart te eten op hèt appeltaartterras. Omdat de regen toch echt doorzette holden we, kinderwagen  takelend en al, naar binnen, waar wonderwel nog een plekje was aan de grote tafel. Op geklonken met een heerlijk biertje. En trouwens Winkel heeft nog steeds de lekkerste appeltaart ter wereld. 

Middagje werd vervolgd met een wandeling door mijn ouwe buurtje. Het was er heerlijk om er weer rond te struinen. Hardop vertelde ik zoon over dat we door de Willemsstraat liepen en over nachtelijk uurtjes in De Oranjerie. Zingend over die goeie ouwe tijd liep ik verder totdat ik in de gaten kreeg dat behalve zoon ook alle andere verkeersdeelnemers mee genoten. Zoon saved by the bell.

Lag er van de week toch een schattig kaartje op de mat. Daar word ik nou blij van! Gewoon zomaar. Echt lief. Hij hangt voorlopig op de koelkast en daarna gaat hij in project Miniskatjeskamer.

En wat ben ik blij dat mijn liefste Remunsje maedje mit zien jungske ongedeerd zijn! In een uur van verbazing naar shocking naar angstig naar kwaad naar opgelucht. Als de buurman nog 's wat heeft...

Zondag was een heerlijke zondag zoals een zondag hoort te zijn: gezellig bij opi. Bam. Daar wil ik er meer van. 

Op de valreep nog de outlet ingedoken zondagavond om half zeven (bizarrr tijdstip vind ik persoonlijk) en binnen een kwartiertje een paar puma's gescoord voor een schijntje! That's my girl:) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten