Pagina's

dinsdag 9 augustus 2011

Tig-dagen/jaren-plan-wenslijstje

DOEN
  • mijn fotocursus in a nutshell boekje bestuderen
  • mijn fotocursus in a nutshell kennis praktiseren op mijn niet-spiegel-reflex-maar-wel-mogelijkheid-om-alles- zelf-in-te-kunnen-stellen-camera.
  • mijn miniskatjes' kamer afmaken 
  • leren naaien 
  • iets moois naaien van al mijn verzamelde stofjes
  • mijn oud-servies-project starten 
  • mijn beeldjesproject afmaken 
  • mijn webwinkel, die ik zo lang niet aangeraakt heb dat hij weer verwijderd is, opnieuw opzetten 
  • vaker naar la Limbourge
HEBBEN
  • glijbaan vanaf de veranda in tuin
  • regenton pure raindrop 


ZIJN
  • lieve evenwichtige consequente mama 
  • pittig liefje 
  • attent vriendinnetje 
  • suikertante

Geen opmerkingen:

Een reactie posten