Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Things that make me go mmmmmm week 33





Dit is de week van wat was er ook weer allemaal.. mmmmm effe nadenken. Niet omdat er zo weinig was, maar zoveel dat ik alles vergeet.

Op de Gooische poezekindjes passen was leuk. Wat een lieverds. Het was een soort rustmomentje. Lekker knuffelen en eten geven.

Woensdag met zus en kleintje kleinst een heerlijke dag gehad. Gaan wandelen, buurtspeeltuintjes, kinderboerderij en picknicken aan het IJ.

Vrijdag extra vrije dag opgenomen. Gewoon voor mezelf. Een dagje het rijk alleen. Dat maakt tijd om naar de kapper te gaan. Wel nodig met al die haaruitval. Ik kwam naar buiten als prinses! Voor het eerst ging ik buiten niet snel het hoekje om, om het opgeföhnde haar weer een beetje in normale verhoudingen te trekken. Of met de gedachte 'over een paar weken, als het weer een beetje bij gegroeid is, dan zit het goed'. "Tot de volgende keer!" riep ik en ik meen het echt!
www.kapperstime.nl

Planningtechnisch kwam het zo uit dat de boodschappen doen op zaterdagochtend half negen, de enige optie was. Gekkig gelukkig reed ik door de stille slapende wijk naar de supermarkt. Zo voelt dat dus, volwassen zijn, haha. Ik dacht terug aan vroeger, toen mijn paps altijd zaterdagochtend de boodschappen deed voor de hele week. Omstebeurt mochten mijn zusje en ik mee elke week. Prachtig vonden we dat.
Nu reed ik zelf in alle vroegte. En zag ik in de supermarkt een meisje met haar papa.
Als cijfercombinatiefreak werd mijn ochtendboodschap aan de kassa nog eens koninklijk beloond: de kassa zei €123,45!! Euforisch riep ik EEN TWEE DRIE VIER VIJF tegen de kassajongen, die ongeinterreseerd naar me keek alsof ik gek was. Die bon wil ik zeker mee zei ik! Jammergenoeg rekende ik niet contant af maar met pin en daar was het preciese bedrag €123,44. Maar toch, het stond er, op het kassascherm, heel even!

Zondag heerlijk gebbq-ed met de schone familia, iedereen bij elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten