Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Feest


Wat gebeurd mij vanmiddag?! Mijn bestelling kwam aan en compleet onvoorbereid maak ik het pakketje open, kijk ik recht in een FEESTJE! Wat een verrassing om je aankopen zo te ontvangen! Alles supermooi ingepakt, ik zou het bijna allemaal in het papier laten zitten omdat het er zo gezellig uit ziet, al die mooie pakjes...
En dat alles van een nieuw webwinkeltje dat ik had ontdekt Bling Sundays Best. Ik was er al enthousiast over door zoveel mooie spulletjes in 1 winkel. Toen werd ik ook nog eens geweldig geholpen. En vandaag zo'n pakketje thuis ontvangen: Maud dankjewel! Ben er heel blij mee.



Waarmee? Met m'n die-had-ik-ook-toen-ik-klein-was knalgele kleerhangertjes en de Bobo Choses broek en de pizza pants (:) van Baby Version Rock en de Domoor beker en m'n Bakker made with love armbandje en ons cadeautje voor S-maestro die dinsdag 2 wordt!







1 opmerking:

  1. Ik heb ook net een order ontvangen van :
    Bling Sundays Best :) En echt super hoor !!
    Prachtig verpakt en geweldige service.

    BeantwoordenVerwijderen