Pagina's

zondag 25 maart 2012

count your blessings



        






Deze week het allerlaatste restje verjaardag opgeruimd. Maar dat kan ik toch niet doen zonder Inge te zeggen dat ik haar kaartje super vond. Iedere keer als ik er naar kijk word ik vrolijk. Ik was helemaal verrast:) 
Deze week werd ik verder blij van Morrison die in z'n opgerolde speeltunnel zat te chillen met z'n boekjes. 
De zon vind ik heerlijk. Lekker weer naar buiten. Maar onze tuin is verre van kindvriendelijk. Plan de campagne is snel geboden want Morrison is een buitenman. Ik ga m'n hersens er over kraken.
Verder kreeg ik van Ry het cdtje van Paul Anka met allemaal covers. Muziekje aan, wijntje erbij op de veranda en ik ben gelukkig.

Een fijne week voor iedereen!

Meer countyourblessings? Kijk bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen.

2 opmerkingen: