Pagina's

zondag 6 januari 2013

count your blessings



Deze week begon ik het jaar vers. Met een nieuwe baan. Naast dat ik blij ben een nieuwe baan te hebben gevonden, en een leuke ook nog, kreeg ik gewoon een bos bloemen van ze toe op mijn eerste werkdag... whoopwhoop!! Nog nooit meegemaakt, hoe te gek kan je het hebben?!
Donderdag keek ik een documentaire op de Belg: Jiro dreams of sushi. Wat een fantastische documentaire. Alles eraan is mooi.., de beelden, het onderwerp, de mensen, de Japanse discipline en wijsheid, de montage... prachtig.
Vrijdag was officieel weer weekend, na een tweedaagse eerste werkweek. Met geen boodschappen in huis en het water van donderdagavond nog in de mond, bestelden we sushi. Het was heerlijk en het voelt zo luxe. 
Zaterdagavond aten we friet met kroket. Het was heerlijk! En minstens zo luxe als de sushi want dit aten we met z'n drietjes. Mijn kleine man  frietjes. Pure rijkdom om met z'n drieën aan tafel te zitten en hem lekker te zien smikkelen. De grote man en ik kregen haast geen hap meer door de keel van geluk. 

Hoe was jullie eerste week van het jaar?

Anki begon trouwens met tellen van de mooie dingen in het leven. Ga snel even kijken bij haar prachtige site Zilverblauw 

2 opmerkingen:

  1. Hé, die eettafel ziet er disciplinair netjes uit ! Morgen mijn eerste werkdag! Ik ga nog eventjes hardlopen nu want ben best zenuwachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slik, mooi stukje Kit. Morgen koffie! YEAH! xxx

    BeantwoordenVerwijderen