Pagina's

maandag 6 januari 2014

CYB




Vrijdag op de valreep vrij genomen. Heerlijke dag aan m'n blog geprutst en thuis gerommeld. Le grande Tigre nam tijdschrift Zin voor me mee. Nog nooit van gehoord maar exclusief: Connie Palmen. Connie is hèt. Ik las het artikel en ik moest de tranen wegslikken. Zo wijs, mooi en waar. Over prachtige 'ja's' in het leven die (mede) mogelijk gemaakt worden door voorafgaande 'nee's'. Ik wilde hier gaan samenvatten en quoten maar ik doe het niet. Dat doet af aan de woorden van Connie Palmen. Godverdomde lief dat hij dat zag en mee nam voor mij. Tweede ronde wegslikkers.

Het weekend was mooi. Met le petit tigre naar limburg. Toevallig treffen met den nonkel, opa en Morrison samen zien, logeren bij drs. P. en de schminkworkshop die ik van haar voor m'n verjaardag kreeg. Het leven is mooi.

Kijk voor meer blessings bij Anki van Zilverblauw. Zij begon met tellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten